Monday, September 16, 2013

Starbucks Case Study

Internaţionalizarea Starbucks Autori: Echipa 3: & motherfucker;BRUTARU V MIHAELA ELENA & guggle through ones chapeau;FLOROIU N ANDREEA AURELIA & red cent;TEODORESCU G R OCTAVIAN-TUDOR & talk through ones hat;TUDOR M ALEXANDRU Răspuns 1 : Strategiile de pătrundere pe pieţele internaţionale adoptate de Starbucks au fost societăţile mixte, licenţierea şi filialele deţinute în totalitate. Modalităţi de intrare pe piaţa: •Filiale •Societăţi mixte •Licenţe Filiale ( Canada) - Avantaje •Compania are control total asupra costurilor, tehnologilor, calităţii şi preţurilor practicate •Strategia funcţionează pe pieţe cu obiceiuri ale consumatorilor asemănătoare cu piaţa locala – vezi Canada.
bestessaycheap.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
- Dezavantaje •Este cea mai scumpă variantă de a intra pe o piaţa (compania suportă toate costurile) -Aceasta strategie a fost aplicata cu succes pe piaţa hoo-ha Canada Societăţile mixte - Avantaje •Partenerul extern cunoaşte mai bine piaţa şi poate adapta oferta la specificul pieţei ( partenerul japonez a contribuit la succesul pe aceasta piaţa adaptând oferta Starbucks la obiceiurile asiaticilor) •Este o varianta mai ieftina de extindere pentru Starbucks celestial latitudeât în cazul filialelor (o parte disturbance riscuri şi costuri sunt preluate de partenerul local) -Dezavantaje •Starbucks pierde controlul estimate asupra costurilor, tehnologiilor şi pre! ţurilor practicate •Starbucks obţine venituri din profiturile totale şi din taxele de royalty, dar aceste venituri nu acoperă în unele cazuri cheltuielile cu trainingul angajaţilor şi cu promovarea produselor •Succesul depinde în mare măsura de partenerul local • three-banded armadillo diferenţe culturale în cadrul noii...If you want to get a broad essay, tack it on our website: BestEssayCheap.com

If you want to get a full essay, visit our page: cheap essay

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.